קרעי: "אם שקד רוצה להוכיח את עצמה – עליה לפרוש"

    אייל ראובן No Comments on קרעי: "אם שקד רוצה להוכיח את עצמה – עליה לפרוש"

    חה"כ שלמה קרעי בריאיון לקול חי': "שאנחנו נעדיף את גנץ? זו טענה מגוחכת; מיכאלי מסוכנת. המערכה על צביונה היהודי של המדינה זו המערכה החשובה ביותר"

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חה"כ שלמה קרעי (הליכוד) שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (שלישי), והתייחס לטענה כי נתניהו יעדיף להקים ממשלה עם גנץ ולא עם הימין: "הטענה הזו כל כך מגוחכת. שכביכול אנחנו נבכר את גנץ וסער על פני השותפים הטבעיים. זה כמו שאני אגיד שבן גביר יקים ממשלה עם גנץ ולפיד".

    קרעי תקף את לפיד על רקע ההסכם עם לבנון: "יש כאן הסכם כניעה של לפיד מול נסראללה. הוא מדלג על הכנסת כמו רודן. בנוסף, התפרסמה ידיעה שביום כניסת לפיד ממשלה מישהו ממקורביו קנה מניות בחברת טוטאל ששותפה לעניין הגז. אני קורא להקים ועדת חקירה שתבדוק את כל הדברים".

    לדברי קרעי: "המערכה על צביונה היהודי של המדינה זו המערכה החשובה ביותר". ביחס להתנהלות שרת התחבורה אמר: "מיכאלי מסוכנת מאוד. עשתה דבר שלא יעשה, אף שר מעולם לא עשה טקס ממלכתי בעיצומו של שבת. היא עושה את זה בזדון. יש אנשים שקוראים לעצמם מסורתיים שהולכים להצביע לגץ וסער שיושבים איתה בממשלה וממשיכים לרמוס את השבת, הכשרות והגיור. גם שקד עדיין יושבת שם אגב. היא לא הוכיחה במעשים את חזרתה לימין. אם כנים דבריה שתפרוש ותתן לליכוד לנצח. היא שורפת קולות".



    0 תגובות